PowerPoint i Office 365 | Præsentationsværktøj → 365-Solutions

PowerPoint

Office 365 programmer - PowerPoint

Office 365 PowerPoint

Powerpoint er det ultimative værktøj til præsentation af budskaber og produkter, og også i Office 365 udgaven er der nye og smarte funktioner, der er med til at forbedre oplevelsen. Som med Word og Excel, findes Powerpoint også i 2 versioner, nemlig en version der kan installeres på din PC, som du kender det, og en online-version via en browser. Begge versioner medfølger de fleste versioner af Office 365.

Tips & tricks til PowerPoint

365 Solutions ønsker vores kunder får maksimalt udbytte ud af Office 365. Derfor har vi altid nogle gode råd til hvordan vores kunder får mere ud af PowerPoint, eller bliver bedre til at lave flotte produktpræsentationer, invitationer eller firmapræsentationer.

Se videoen øverst på siden, hvor vi gennemgår de grundlæggende funktioner i PowerPoint på under 2 minutter.

Kontakt os på info@365-solutions.dk eller telefon 76 49 83 00 hvis du har spørgsmål til PowerPoint og Office 365.

Hvad koster det?

Prisen kan skræddersys således vi finder en pakke der matcher dit behov, og på den måde slipper du får at betale for noget du ikke bruger.

Priserne på Office 365 starter fra 50 kr. pr. bruger pr. måned – klik her og se en prisoversigt

Hvordan kommer jeg i gang?

Det bedste udgangspunkt for en succesfuld implementering af Office 365 er en dialog omkring hvilken situation dig og din virksomhed står i, og hvilke ønsker I har til fremtiden.

På den måde kan vi i fællesskab finde frem til en løsning der passer til Jeres virksomhed.

Send os en e-mail på info@365-solutions.dk, eller ring til os på 76 49 83 00.