Dynamics 365 Business Central - Cloudbaseret ERP | 365 Solutions

Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central

Nu er det længe ventede Dynamics 365 kommet i handelen i Danmark efter en række ændringer undervejs. 
Oprindeligt skulle produktet lanceres i slutningen af 2017, men Microsoft trak meldingen tilbage da de ville komme med nogle ændringer til produktets indhold, pris, navn, og desuden lancere produktet globalt for maksimal effekt.

Det nye navn er Dynamics 365 Business Central, og vi kan blot konstatere at det er værd at vente på. Det er et særdeles stærkt produkt, og det ændrer hele måden man hidtil har opfattet ERP løsninger. 

Det hele er cloud-baseret med alle de fordele det indebærer, samt desuden en pris der er langt under hvad man hidtil har måtte betale for et ERP system.

Få overblik over din forretning

365 Solutions - Dynamics 365 Business Central
365 Solutions - Dynamics 365 Business Central
365 Solutions - Dynamics 365 business central customer service
365 Solutions - Dynamics 365 business central budgets
365 Solutions - Dynamics 365 business central operations

Økonomisk overblik

Styr din værdikæde

Bedre kundeservice

Projekt- og budget

Optimér driften

Økonomisk overblik

Med Dynamics 365 Business Central har du altid mulighed for at forbinde data på kryds og tværs af dine arbejdsområder.

Du kan forbinde data fra kundeservice, salg, indkøb, lager og økonomiafdelingen, og dermed få det fulde overblik over din virksomheds likviditet.

Du får desuden enkle værktøjer til at holde regnskab og rapportering, samt værktøjer til at lave økonomiske prognoser.

365 Solutions - Dynamics 365 business central økonomisk overblik
365 Solutions - Dynamics 365 business central automation

Styr din værdikæde

Benyt dig af det indbyggede lagerstyring til at kunne foretage bedre indkøb, og du får ligeledes et system som giver dig overblik over hvornår dine forskellige leverandører skal betales i forhold til rabatordninger eller andre ting som kan optimere din indtjening i hele værdikæden.

Bedre kundeservice

Du får mulighed for at opdele dine kunder efter nogle forskellige kriterier som eks. omsætningspotentiale, mersalg, nysalg mv. og dermed får du et bedre overblik over dine kunders potentiale.

Direkte i Outlook får du mulighed for at håndtere forespørgsler, betalinger mv. meget hurtigere og enklere.

Ligeledes kan du på baggrund af det bedre overblik, bedre fordele Jeres ressourcer til de forskellige kunder – alt afhængig af hvilke behov de har. 

365 Solutions - Dynamics 365 business central budgetstyring

Projekt- og Budgetstyring

Den nye platform giver en lang række muligheder for styring af kundeprojekter herunder tids- og materialeforbrug. 

Ligeledes får du bedre overblik over budgetstyring da du kan følge dine udestående fakturaer i forhold til planlagt omkostninger. 

Optimér driften

Det indbyggede lagerstyringsmodul giver dig et overblik over indkøbsordrer og produktionsplaner, og ligeledes løbende status over dine ordre-afslutninger.

Modulet hjælper dig med at kunne møde dine kunders behov ved hjælp af bedre styring, og højere grad af hjælp igennem automatiske processer.

365 Solutions - Dynamics 365 business central optimér driften

Udvid med apps

Udvid din løsning (hvis det bliver aktuelt) med add-on apps fra AppSource

Microsoft AppSource er din professionelle app-store, hvor du kan integrere en lang række add-on apps til Dynamics 365. Dette betyder, du slipper for at skal have udviklet en masse forskellige tilføjelser til din løsning – du vælger nemlig bare at bruge en af dem fra AppSource.

Alle apps i AppSource er certificeret af Microsoft.

Priser

TEAM MEMBERS

ESSENTIAL

PREMIUM

Kr. 50,34 pr. bruger pr. måned

Kr. 440,54 pr. bruger pr. måned

Kr. 629,34 pr. bruger pr. måned

  • Rettighed til læsning
  • Rettighed til godkendelse
  • Employee Self Service
  • Fakturering
  • Indkøb
  • Forretningsudvikling
  • Budgetter
  • Finansiering
  • Faste aktiver
  • Indkøbsaftaler
  • Ressource styring
  • Kontakt styring
  • Arbejdsopgaver
  • Simpel lagerstyring
  • Avanceret salg
  • Avanceret lager
  • Distribution
  • Workflow
  • Fakturering
  • Indkøb
  • Forretningsudvikling
  • Budgetter
  • Finansiering
  • Faste aktiver
  • Indkøbsaftaler
  • Ressource styring
  • Kontakt styring
  • Arbejdsopgaver
  • Simpel lagerstyring
  • Avanceret salg
  • Avanceret lager
  • Distribution
  • Workflow
  • Service Management
  • Produktions styring