Yammer

Yammer

Tags: MailWordExcelPowerPointOneNoteDelveFlowKalenderNyhedsstrømOneDriveOpgaverPersonerPlannerPowerAppsSharePoint 365, SwayTeams, VideoFormsStreamBookingsStaffHub

Microsoft Office 365 Yammer

Office 365 - Yammer

Ofte har man brug for hurtig kommunikation med en eller flere personer, måske et andet sted i landet eller ude i verdenen. Med Yammer får du en lukket kommunikations platform der ligner Facebook, men i en professionel form. Du kan have grupper inden for f.eks produkter, marketing, administrationen osv, og har du brug for realtime kommunikation her og nu, kan du nå uendeligt mange personer, måske på andre lokationer på et øjeblik - et rigtig stærkt værktøj, som idag bruges af store internationale virksomheder.

 

Hvad koster det?

Prisen kan skræddersys således vi finder en pakke der matcher dit behov, og på den måde slipper du får at betale for noget du ikke bruger.

Priserne på Office 365 starter fra 50 kr. pr. bruger pr. måned - klik her og se en prisoversigt

 

Hvordan kommer jeg i gang?

Det bedste udgangspunkt for en succesfuld implementering af Office 365 er en dialog omkring hvilken situation dig og din virksomhed står i, og hvilke ønsker I har til fremtiden.

På den måde kan vi i fællesskab finde frem til en løsning der passer til Jeres virksomhed.

Send os en e-mail på info@365-solutions.dk, eller ring til os på 76 49 83 00.

 

Bliv ringet op af en af vores Office 365 specialister

Hvis I overvejer, at komme i gang med Office 365, så anbefaler vi altid først, at få klarlagt hvad Jeres behov er. På den måde undgår I, at ende i en situation hvor I har fået en "for lille" eller "for stor" løsning - begge dele kan være et dyrt bekendtskab.

Udfyld nedenstående formular, og vi ringer til dig når det passer dig.